UN-Island6

Äventyr på riktigt

Bli scout nu

Bli scout i vår scoutkår!

I Scouterna får du prova på nya saker. I den lilla gruppen – patrullen – får du nya kompisar och öva på att leda dig själv och andra. I Scouterna blir du redo för livet! Du kan börja i Scouterna från och med att du går i andra klass i skolan, men kan självklart också gå med senare.

Klicka på bilden för att se Tallhagens avdelningar

För att gå med i vår scoutkår kan du göra en intresseanmälan här, så kontaktar vi dig! Fält som är markerade med * är obligatoriska.

Jag vill bli scoutledare!

Tycker du som vuxen att det här med scouting verkar kul och skulle vilja engagera dig så finns det mycket som du kan göra. Det är förstås mycket önskvärt om du är med som ledare då vi kan erbjuda scouting till fler men det finns även andra sysslor.

Kolla in följande sida: Engagera dig som vuxen och hör av dig till styrelsen@tallhagen.com om du är intresserad eller prata med någon av scoutledarna.